Klachtregeling
Klachten- en geschillenregeling:
De Van Dixhoorn Vereniging (VDV) en de bij haar aangesloten adem-
en ontspanningstherapeuten stellen zich ten doel de zorg voor jou zo
optimaal mogelijk te laten verlopen. Alle registertherapeuten voldoen
aan de kwaliteitseisen van de Adem- en Ontspanningstherapie,
Stichting (AOS).
Ik doe mijn uiterste best mijn vak zo goed mogelijk uit te oefenen.
Toch kan het voorkomen dat je ontevreden bent of een klacht hebt
over de door mij geboden zorg. Ik wil je daarom informeren over de
klachtenregeling en de mogelijkheid voor jou als cliƫnt om je
ontevredenheid of klacht kenbaar te maken.
Ten eerste kun je, als je vragen hebt over de behandeling,
ontevreden bent of een klacht hebt, dit aan mij laten weten.
Wij kunnen dan in een gesprek samen tot duidelijkheid komen
en hopelijk tot een goede oplossing.
Klachtenfunctionaris
Mochten wij er onverhoopt samen niet uitkomen, dan kun je
kosteloos hulp inschakelen van de onafhankelijke klachtenfunctionaris.
Deze is onpartijdig, bemiddelt en geeft geen oordeel.
De klachtenfunctionaris zal je adviseren m.b.t. de verdere stappen
in de procedure. Je klacht wordt vertrouwelijk behandeld.
De klachtenfunctionaris is:
Mw L. Boon
Bemiddeling@quasir.nl
Tel 06-48 44 55 38